My head is a jungle

Publicerad 2014-05-27 18:21:00 i Känslor,

Just nu känns allt så rörigt i mitt huvud. I ena sekunden vill jag släppa allt och åka och i andra sekunden hejdar jag mig själv. Tänk att all väntan snart är över, jag kan knappt själv förstå det. Det är så lite kvar nu. Och alla känslor och tankar bara snurrar i huvudet, jag vill bara träffa dig NU. Jag orkar inte vänta längre nu......tror inte du saknar mig s¨som jag saknar dig. Men jag vill bara åka nu. Varför ska man alltid vara bunden till något?
 
-TH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till våran blogg. Vi är två tjejer från Stockholm som vill dela med oss av våran vardag som innehåller träning, plugg och jobb(plus en massa annat skoj). Läs gärna om våra liv!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela