Dag 1

Publicerad 2014-04-01 20:53:33 i Allmänt,

Äntligen är det dag 1 på ett visst antal månader som har startat. Jag är otroligt glad och förväntansfull inför en förändring som kommer ske. Detta har fått mig att må otroligt dåligt. Jag har inte velat prata om det för NÅGON eftersom att jag kände att det bara skulle få det att bli värre. Att prata om problemet skulle få det att verkligen bli ett problem, en verklighet. Det känns jätteskönt att jag kan prata om det med folk, och att jag kan klaga. Det är otroligt skönt att faktiskt få må dåligt över det, att inte känna att man är löjlig som gör det. För det har verkligen påverkat mig. Jag har inte kunnat göra saker som jag vill göra. Har inte kunnat må bra helt enkelt. Även om jag vet att detta kommer ta ett tag, så är det en början, och det känns så bra.
 
-TH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till våran blogg. Vi är två tjejer från Stockholm som vill dela med oss av våran vardag som innehåller träning, plugg och jobb(plus en massa annat skoj). Läs gärna om våra liv!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela